Τρίτη 21 Απριλίου 2009

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΣΙ

Στις αγορές του εξωτερικού
το ελληνικό κρασί


Ποσό 36,3 εκατ. ευρώ θα διατεθεί για την εφαρμογή μέτρων προώθησης οίνων σε αγορές τρίτων χωρών και στρατηγικό σχεδιασμό marketing και branding για το ελληνικό κρασί στις εγχώριες και τις διεθνείς αγορές.
Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος πραγματοποίησε πρόσφατα συνάντηση εργασίας με τους εκπροσώπους όλων των φορέων του Αμπελοοινικού Τομέα, την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (Ε.Δ.Ο.Α.Ο.), την ΚΕΟΣΟΕ και τον Σ.Ε.Ο. αναφορικά με την εφαρμογή του μέτρου «Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών» καθώς και με την πορεία εκπόνησης του έργου «Στρατηγικός σχεδιασμός marketing και branding για το ελληνικό κρασί στην εγχώρια και τις διεθνείς αγορές» που αποτελεί πρωτοβουλία του ελληνικού οινικού κλάδου και συγχρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Ο Υφυπουργός δίνοντας τις εθνικές κατευθύνσεις μεταξύ άλλων τόνισε ότι τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφαλίζονται για τη χώρα μας μέσω της νέας Κοινής Οργάνωσης Αγοράς του Οίνου καθώς και η εθνική συμμετοχή της χώρας μας αποτελούν πολύτιμο κεφάλαιο όλου του κλάδου.
Το μέτρο της Προώθησης θα εφαρμοστεί για τα επόμενα τέσσερα χρόνια με συνολική χρηματοδότηση 36.3 εκατ. € και με δικαίωμα συμμετοχής Δημοσίων Οργανισμών, Διεπαγγελματικών Οργανώσεων, Περιφερειακών Οργανώσεων, Περιφερειακών Οργανώσεων σε επίπεδο ζώνης (ΠΟΠ - ΠΓΕ), Ομάδων Επιχειρήσεων καθώς και Ατομικών Επιχειρήσεων.Τόνισε την αναγκαιότητα να επενδυθούν τα ανωτέρω κονδύλια με στοχευμένο και οργανωμένο τρόπο και σε πλήρη συνάφεια με τις κατευθύνσεις που απορρέουν από το στρατηγικό σχέδιο του κλάδου προκειμένου να πετύχουμε τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης του ελληνικού κρασιού και τη μεγιστοποίηση των οφελών των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων συνεταιριστικών και ιδιωτικών.
Τέλος ο κ. Υφυπουργός δήλωσε:«Θα ήθελα να με διαβεβαιώσετε, κύριοι εκπρόσωποι του ελληνικού οινικού κλάδου, ότι θα συμβάλλετε με όλες σας τις δυνάμεις, ώστε ο στρατηγικός σχεδιασμός, να γίνει πράξη μέσω των επενδύσεων που θα πραγματοποιήσουμε στο πλαίσιο του μέτρου της Προώθησης Οίνων, προκειμένου να πετύχουμε αποτελεσματική διείσδυση και καθιέρωση στη παγκόσμια αγορά των ελληνικών κρασιών που διαθέτουν «ταυτότητα», αποτελούν επάξιο πρεσβευτή της ελληνικής κουλτούρας μεταφέροντας πολιτιστικά και πολιτισμικά μηνύματα της χώρας μας και έχουν να αναδείξουν εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά άμεσα συνδεδεμένα με το τόπο καταγωγής τους».
Τατιάνα Ρόκου