Το Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
στη σύγχρονη τουριστική αγορά
Ημερίδα για το Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ στη σύγχρονη τουριστική αγορά διοργανώθηκε στη Χαλκιδική από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν τα τρέχοντα δεδομένα και οι κύριες νέες τάσεις της διεθνούς και της περιφερειακής τουριστικής αγοράς και αναλύθηκαν τρόποι, μέθοδοι και εφαρμογές Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ σε συνάρτηση με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς.
Μεταξύ άλλων, εξετάστηκαν θέματα όπως το προφίλ και οι τρόποι προσέγγισης του Έλληνα τουρίστα, η Τιμολογιακή Πολιτική και τα Δίκτυα Διανομής, η σημασία του Internet, e-tourism & social media, οι μακροπρόθεσμες τάσεις της αγοράς και ο σχεδιασμός ανταγωνιστικού προϊόντος.
Την ημερίδα παρακολούθησε ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Γιάννης Κοφίνης και από την πλευρά της ΠΟΞ συμμετείχαν ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ο ταμίας κ. Θανάσης Ρώμπαπας, τα Μέλη του Δ.Σ. κ. Γιώργος Τσακίρης, κ. Ηρακλής Τσιτλακίδης και ο Γενικός Διευθυντής κ. Γιώργος Αμβράζης.
Σημειώνεται ότι η Ημερίδα της Χαλκιδικής είναι η πρώτη μίας σειράς ανάλογων εκδηλώσεων που αποσκοπούν στην αναλυτική ενημέρωση και επιμόρφωση των Ξενοδόχων και που θα λάβουν χώρα σε όλους τους βασικούς προορισμούς της χώρας το αμέσως επόμενο διάστημα, με την υποστήριξη του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης.Χορηγός της εκδήλωσης ήταν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Βίκυ Καραντζαβέλου