Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Διευκρινήσεις, σχετικά με το έργο:
«Αντιπλημμυρική προστασία στον οδικό άξονα Χαλκίδας – Αρτάκης»

Αποτελεί πρόδηλο γεγονός ότι η κατασκευή πεζοδρομίων δε δημιουργεί εμπράγματα δικαιώματα. Εμπράγματα δικαιώματα δημιουργούνται μόνο με πολεοδομικές ρυθμίσεις. Ανάλογες ρυθμίσεις δεν προωθήθηκαν κατά τη τρέχουσα δημοτική θητεία. Συνεπώς δεν χαρίστηκε ούτε 1 τ.μ. σε ιδιώτη.
Η συνολική διαπλάτυνση του άξονα Χαλκίδας – Αρτάκης, κατ’ εφαρμογή του Σχεδίου Πόλης, δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί πριν την αναθεώρηση της Συνοικίας «Η». Η μερική διαπλάτυνση του άξονα, στα ............

όρια της Συνοικίας «Ζ» θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα, από όσα θα επέλυε. Ιδιαίτερα θα δημιουργούσε κυκλοφοριακά προβλήματα, αφού εάν γινόταν μερική διαπλάτυνση, ο νέος οδικός άξονας (δύο ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με μεσαία νησίδα) θα προσέκρουε σε ιδιοκτησίες της Συνοικίας «Η».
Η διαμόρφωση των μεγάλων οδικών αρτηριών, κατ’ εφαρμογή του Σχεδίου Πόλης, γίνεται συνολικά. Ήδη πρόκειται να δημοπρατηθούν οι αναπλάσεις της Λ. Καραμανλή και της οδού Αθ. Διάκου. Τα έργα αυτά είναι ώριμα, αφού καταβλήθηκαν οι αποζημιώσεις, μεταφέρθηκαν οι στύλοι της ΔΕΗ κ.λ.π. (Αθ. Διάκου). Και βέβαια, τα υφιστάμενα πεζοδρόμια δεν αποτέλεσαν εμπόδιο στην εφαρμογή του Σχεδίου Πόλεως.
Η κατασκευή των πεζοδρομίων και των ρείθρων στην Ε.Ο. Χαλκίδας – Ν. Αρτάκης αποτελούσε απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα του έργου αντιπλημμυρικής προστασίας και για τη διευθέτηση των όμβριων υδάτων.