Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Ο στίβος είναι εδώ

Θα γράψουμε την άποψή μας κι ας παρεξηγηθούμε.
Τα αγωνίσματα του στίβου, δεν προσφέρουν μόνο θέαμα, αλλά δίνουν την ευκαιρία των πολλών επιλογών στα παιδιά μας.
Αν τα παιδιά μας είναι καλά στο τρέξιμο, θα έχουν να επιλέξουν στα πόσα μέτρα μπορούν και πρέπει να τρέξουν, σε συνεργασία πάντα με τον προπονητή τους.
Αν δεν μπορούν στο τρέξιμο θα μπορούν να περάσουν στα άλματα ή στις ρίψεις.
Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει πως πρέπει να διαθέτουμε και εγκαταστάσεις. Τέτοιες υπάρχουν μόνο στο στάδιο της Χαλκίδας έστω και με....
προβλήματα.
Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι το οικονομικό και υπάρχει σε όλους τους συλλόγους.
Επιχορηγήσεις και τέτοια σχετικά δεν υπάρχουν. Τι υπάρχει;
Υπάρχουν μόνο οι χορηγοί, οι γονείς και οι φίλοι.
Οι διοικούντες τους Συλλόγους του στίβου, θα πρέπει να μην λειτουργούν στο φιλικά με χορηγούς, ΜΜΕ και επικοινωνία γενικώς, αλλά επαγγελματικά. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να βοηθήσουν τον Σύλλογο αλλά και τους αθλητές.
Θα χρησιμοποιήσω ένα παράδειγμα.
Έχει ένας σύλλογος έναν αθλητή ή μια αθλήτρια με διακρίσεις και καλές επιδόσεις. για την αθλήτρια αυτή ή τον αθλητή υπάρχουν ίσως κάποιοι χορηγοί. Πληρώνουν κάποιοι λοιπόν την διαμονή, το φαγητό, τις αποστολές και περιμένουν την προβολή τους.
Κι όμως ο αθλητής αυτός δίνει μια συνέντευξη σε μένα ή σε κάποιο άλλο Μέσο Ενημέρωσης και το οποίο την ώρα της συνέντευξης "παίζει" τις δικές του διαφημίσεις.
Τι συμβαίνει λοιπόν; 
Μπορεί ο χορηγός του αθλητή να είναι το Α σούπερ μάρκετ και το ΜΜΕ να διαφημίζει το Β σούπερ μάρκετ. Καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό;
Κυρίες και κύριοι των διοικήσεων των Συλλογων, αξιοποιήστε τις επιτυχίες σας και σεβαστείτε τους χορηγούς σας.  Σεβαστείτε και τους χορηγούς των αθλητών σας.
Μπορεί αυτό που γράψαμε να ενοχλήσει πολλούς και "να μην μας συμφέρει" αλλά δεν μπορεί και τα ΜΜΕ "να γεμίζουν"  το πρόγραμμά τους και να κερδίζουν διαφημιστικά, ενώ ο κάθε σύλλογος και ο κάθε αθλητής να παλεύουν μόνοι τους.