23 Μαρτίου 2009

ΕΥΒΟΙΚΟΣ – ΚΥΜΗ 0-1

Μάγκες, μη τσιμπάτε
Η Κύμη έπαιξε για τον εαυτό της και μπράβο της για το «2» που πήρε μέσα στον Άγιο Νικόλαο.
Πολλά μπράβο και στο διαιτητικό τρίο. Ο διαιτητής κ. Βελέντζας και οι βοηθοί του κ.κ. Ράζος Αθ. και Μπουγάς έδωσαν ρεσιτάλ.
Οι κύριοι αυτοί πρέπει ή να είχαν έμπνευση ή να πήραν μήνυμα, όχι με sms αλλά από τον δορυφόρο.
Κύριε Μάλιαρη, φίλε Γρηγόρη, δεν βοήθησαν τη Κύμη. Για άλλους δούλευαν κάποιοι κύριοι.
Θέλουν τον Ευβοικό να έχει ανάγκη τους βαθμούς για να χτυπήσει τα επόμενα παιχνίδια.
Γράψε τους κανονικά και κάνε τη δουλειά σου.

Ο ΕΥΒΟΙΚΟΣ έχει ποδοσφαιριστές που θα κάνουν τη διαφορά. Ό,τι κι αν κάνουν, δεν θα μπορέσουν να τον ρίξουν κατηγορία.
Γρηγόρη, η ΚΥΜΗ κέρδισε, επειδή εσείς έπρεπε να χάσετε. Όχι για να κερδίσει κάτι η Κύμη αλλά για «τη φουκαριάρα τη μάνα μας»!!!