apopsignomi
Ορθά κοφτά
24 Μαρτίου 2009
ΔΗΜΟΣ ΑΥΛΩΝΟΣ
Ο ΔΗΜΟΣ ΑΥΛΩΝΟΣ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ
ΣΤΗΝ "ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ"
Ο Δήμος Αυλώνος δήλωσε συμμετοχή στην «ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ» συμμετέχοντας έτσι στην συμβολική κινητοποίηση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής μαζί με τους πολίτες της γης.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού