23 Μαρτίου 2009
Σουτάκια
*Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ και ΛΗΛΑΣ Βασιλικού τη νέα χρονιά θα είναι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές και όχι σε αυτούς που θα παλεύουν για τη σωτηρία τους.
Οι δύο ομάδες θα έχουν ενισχυθεί σημαντικά και θα δημιουργήσουν τις προυποθέσεις για καλή πορεία.
*Είναι ομάδες που σίγουρα μπορούν να κόβουν και 500 εισιτήρια ως γηπεδούχοι και αυτό σημαίνει πολλά.
Οι διοικήσεις των δύο ομάδων άρχισαν ήδη τον προγραμματισμό για τη νέα χρονιά.
*Πολύ ξύλο έπεσε στο κλειστό της Κανήθου το απόγευμα της Κυριακής. Εκεί έγιναν αγώνες Kick boxing ανάμεσα σε Τούρκους και Έλληνες αθλητές.
«ΟΙ ΜΟΝΟΜΑΧΟΙ» της Χαλκίδας διοργάνωσαν τους αγώνες, οι οποίοι ήταν πραγματικά επαγγελματικοί.
«Πήρε το πρωτάθλημα ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Μύτικα πριν καν αυτό τελειώσει. Έτσι μία ομάδα του Δήμου Ληλαντίων θα βρεθεί στη Β΄Κατηγορία και υπάρχει η ελπίδα να βρεθεί και η ομάδα ΛΗΛΑΝΤΙΟ.
*Έχουμε λοιπόν για το Δήμο Ληλαντίων.
Ο ΛΗΛΑΣ κέρδισε την παραμονή του στην Α΄Κατηγορία όπως κατά 99% και ο ΕΥΒΟΙΚΟΣ Αγίου Νικολάου.
*Ο ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ Ν. Λαμψάκου και ο Μιαούλης Φύλλων είχαν μια καλή πορεία στη Β΄Κατηγορία.
*Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ Μύτικα είναι η μόνη ομάδα η οποία δεν είχε καλή πορεία στον 4ο Όμιλο της Γ΄Κατηγορίας.
*Μήπως ο Δήμαρχος κ. Καρυστινός θα πρέπει με την λήξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων των ομάδων να φροντίσει ώστε να διοργανώσει μια εκδήλωση για τους ποδοσφαιριστές, τις διοικήσεις και τους Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους;
Κάντο Δήμαρχε και για τις καλές σχέσεις μεταξύ των ομάδων.