apopsignomi
Ορθά κοφτά
10 Μαρτίου 2009
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΕΙΡΑΨΙΑ
ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,
ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ!!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού