16 Μαρτίου 2009

Λυπάμαι

Προς κυρίους
Λυπάμαι, ειλικρινά, αφού διαπιστώνω πως προσπαθείτε να δημιουργήσετε πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει.
Προσωπικά δεν έχω τίποτα εναντίον των λαγών, ούτε και με τη «φτέρη», ούτε και φοβάμαι τους κυνηγούς.
Έχω μάθει να συζητώ με τους ανθρώπους και να βρίσκω λύσεις. Ο διάλογος κάνει πάντα καλό.
Επιλέξατε λάθος τακτική, αγαπητοί κύριοι.
Πείτε ό,τι θέλετε σε κυρίους και κυρίες, γνωστούς ή άγνωστους, αλλά μην μπερδεύετε «τα σκόρδα με τα κρεμμύδια».
Στο τέλος να ξέρετε πως θα χάσετε κι αυτούς τους λίγους που σας έχουν απομείνει.
Θέλετε να σας θυμίσω τι έλεγε ο ένας για τον άλλον;
Και κάτι τελευταίο:
Εγώ «σας αγαπώ», γιατί σας καταλαβαίνω…