23 Μαρτίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

«Συμμετοχή του Δήμου Χαλκιδέων
στην πρωτοβουλία
«η Ώρα της Γης» που διοργανώνει
το WWF Ελλάς»

Ο Δήμος Χαλκιδέων επιβεβαίωσε και επίσημα την συμμετοχή του στην πρωτοβουλία, «Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ», που διοργανώνει το WWF Εllas για το Σάββατο 28/3/2009 στις 8:30 το βράδυ.
O Δήμαρχος Θανάσης Ζεμπίλης, απέστειλε επιστολή στον υπεύθυνο επικοινωνίας της WWF Εllas, .κ.Βελλίδη Γεώργιο, στην οποία αναφέρει τα εξής:
«Αξιότιμε κύριε Βελλίδη,
Επικοινωνώ μαζί σας για να επιβεβαιώσω επίσημα τη συμμετοχή του Δήμου Χαλκιδέων στην πρωτοβουλία «η Ώρα της Γης» που διοργανώνει το WWF Ελλάς.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, ο Δήμος μας δεσμεύεται να συσκοτίσει κτίρια και χαρακτηριστικά σημεία της πόλης των οποίων η διαχείριση αποτελεί αρμοδιότητά του για μια ώρα στις 20.30 το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009. Επίσης δεσμεύεται να ενημερώσει και να παροτρύνει τους δημότες του να συμμετέχουν και αυτοί ενεργά στην Ώρα της Γης 2009.
Αρμόδιος συνεργάτης μας, με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνείτε για θέματα της ΩτΓ ορίζεται ο κ. Γιάννης Στέρπης, τηλ: 2221061071, Fax:2221061072,
e-mail:dchalkis@otenet.gr
Σας ευχαριστούμε θερμά για την πρόσκληση συμμετοχής στην “Ώρα της Γης 2009”.»
Στα πλαίσια αυτής της πρωτοβουλίας που σκοπό έχει την ευαισθητοποίηση και ανάληψη δράσεων για την προστασία του πλανήτη, ο Δήμος θα συσκοτίσει όλα τα δημοτικά κτίρια και χαρακτηριστικά σημεία της πόλης τηρώντας όμως τους κανονισμούς ασφαλείας σύμφωνα με τον νόμο καθώς και τα συστήματα εκτάκτων αναγκών των κτιρίων τα οποία θα παραμείνουν ενεργά.
Επειδή οι δράσεις που πρέπει να αναλάβουμε για την υπερθέρμανση του πλανήτη που ονομάζετε «Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ», απαιτεί και την δική σας συμμετοχή.

Καλούμε όλους τους φορείς, σχολεία, συλλόγους, δημότες… και επαγγελματίες της πόλης να ενωθούν και να δηλώσουν δυναμικά παρών το Σάββατο 28/3/2009 στις 8:30 και για μια ώρα σβήνοντας και εκείνοι τα φωτά τους, τον υπολογιστή, τις επιγραφές κλπ., ώστε να δείξουμε ότι νοιαζόμαστε για τον κόσμο μας, για το φυσικό περιβάλλον, τους ανθρώπους και το μέλλον του πλανήτη.

Επίσκεψη μαθητών
του 9ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας
Εν τω μεταξύ, σήμερα το πρωί (23-3-09) και για το ίδιο θέμα, ο Δήμαρχος Χαλκιδέων, Θανάσης Ζεμπίλης, δέχθηκε επίσκεψη από τους μαθητές της Ε΄ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας, συνοδευόμενοι από τη Δασκάλα της Περιβαλλοντικής, κα. Βιβή Γκούτση, για να ζητήσουν από το Δήμαρχο τη συμμετοχή του Δήμου στην «Ώρα της Γης», ενώ με ιδιαίτερη χαρά δέχτηκαν την απάντηση του Δημάρχου, ότι ο Δήμος μας ήδη συμμετέχει σ’ αυτή την πρωτοβουλία της WWF.
Στη συνέχεια συζήτησαν και έκαναν προτάσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, την ανακύκλωση και θέματα του σχολείου, ενώ στο τέλος οι μαθητές, παρέδωσαν στο Δήμαρχο πίνακα (με κολάζ) που είχαν κατασκευάσει τα παιδιά, με μηνύματα για το περιβάλλον και τις δράσεις για την «Ώρα της Γης», με κεντρικό μήνυμα::

«ΑΦΉΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΟΥΜΕ
ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΣΜΟ!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ Σ’ ΑΥΤΟΝ!».