17 Μαρτίου 2009

Βουλευτής για Νομάρχης

Το 2010 δεν είναι μακρά

Όλοι ψάχνουμε να βρούμε τους υποψήφιους Νομάρχες της Εύβοιας αλλά δυσκολευόμαστε.
Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ δύο είναι τα ονόματα και ας μη γελιόμαστε. Εμείς το έχουμε γράψει εδώ και πολύ καιρό.
Ένα είναι αυτό του σημερινού Νομάρχη κ. Μπουραντά. Ο ίδιος θα αποφασίσει αν θα είναι και πάλι υποψήφιος. Αν θελήσει να αποχωρήσει, τότε πιστεύουμε πως θα στηρίξει και ο ίδιος αλλά και το ΠΑΣΟΚ τον Πρόεδρο του Νομαρχιακού Συμβουλίου κ. Νίκο Ζέρβα.
Η Ν.Δ. δεν έχει πολλές επιλογές, όχι επειδή δεν έχει ικανά πρόσωπα για αυτή τη θέση αλλά επειδή απέναντι στον κ. Μπουραντά ή απέναντι στην ανανέωση με υποψήφιο τον κ. Νίκο Ζέρβα, χρειάζεται ένα πολύ αναγνωρίσιμο άτομο και με καλή προίκα.
Άποψή μας είναι πως η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένας εκ των τριών Βουλευτών της Ν.Δ.
Αυτό θα συσπείρωνε τη Ν.Δ. σε επίπεδο Νομού αφού όλοι οι άλλοι υποψήφιοι βουλευτές θα ήθελαν κάτι τέτοιο, ώστε να ελευθερωθεί μια θέση και να έχουν μεγαλύτερη δεξαμενή σταυρών στις Εθνικές εκλογές.
Ο κύβος ερρίφθη λοιπόν για τη Ν.Δ. και υποψήφιος Νομάρχης θα είναι εν ενεργεία Βουλευτής, εκτός κι αν οι Εθνικές εκλογές γίνουν πριν τις Νομαρχιακές (το πιο πιθανό) και ο νυν Βουλευτής έχει γίνει πρώην.
Όπως κι αν έχει πάντως, άποψή μας είναι πως ένας από τους 3 Βουλευτές της Ν.Δ. θα είναι ο υποψήφιος Νομάρχης για την Εύβοια.