ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ
ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
Με τον υπουργό Πολιτισμού κ. Αντώνη Σαμαρά συναντήθηκε το προεδρείο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι η παγκόσμια ακτινοβολία του μνημείου της Ακρόπολης σε συνδυασμό με τα προγραμματισμένα εγκαίνια του νέου μουσείου συνιστούν σημαντική ευκαιρία προβολής συνολικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Συγχρόνως αναδεικνύουν και το ευρύ πεδίο ενεργοποίησης των υπουργείων Πολιτισμού και Τουριστικής Ανάπτυξης για την προσέλκυση με συντονισμένες δράσεις διεθνούς τουριστικής πελατείας που είναι ευαισθητοποιημένη στον πολιτιστικό τουρισμό και εμφανίζεται πολύ λιγότερο επηρεαζόμενη από την οικονομική κρίση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, ζητούμενο εξακολουθεί να παραμένει για τον τουριστικό τομέα το αυτονόητο του σεβασμού και της διευκόλυνσης της πρόσβασης των τουριστών στους αρχαιολογικούς και μουσειακούς χώρους.
Αυτό γίνεται με τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας τους, τον εκσυγχρονισμό εγκαταστάσεων και επικοινωνίας και βέβαια με την αποτροπή στο μέλλον των φαινομένων αποκλεισμού της Ακρόπολης που βιώσαμε τις τελευταίες μέρες.
Ο Πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γεράσιμος Φωκάς έθεσε επιπλέον υπόψη του υπουργού και άλλα χρονίζοντα θέματα του ξενοδοχειακού κλάδου που χρήζουν άμεσης παρέμβασης για την επίλυσή τους.