Προτιμά τον Ο.Γ.Α.
Ο Διοικητής του Ο.Γ.Α. κ. Λευτέρης Παπαγεωργόπουλος μίλησε στο EVIAPORTAL και άφησε να εννοηθεί, αν δεν το είπε ξεκάθαρα, πως «καλά είναι στον Ο.Γ.Α.» και τον προτιμά από την υποψηφιότητα στη Νομαρχία.
Είναι αλήθεια πως ο κ. Παπαγεωργόπουλος είναι αυτός που άλλαξε πολλά στον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων και όλοι παραδέχονται πως επί των ημερών του έγιναν πολλά βήματα προόδου.
Φυσικά έχουν να γίνουν πολλά ακόμη μέχρι τουλάχιστον να έχουμε τις Βουλευτικές εκλογές.
Στην ίδια συνέντευξη ο κ. Παπαγεωργόπουλος αφήνει σαφέστατες αιχμές για ανθρώπους που υπηρετούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση.