Με το βλέμμα στη Βουλή
Αυτό είναι το σωστό αλλά μάλλον δεν θα του βγει σε καλό.
Ο κ. Χρήστος Παγώνης κάλεσε την περασμένη Παρασκευή, σε γνωστή ταβέρνα, φίλους και γνωστούς για να πιούνε ένα κρασάκι και να τα πούνε.
Πολλοί θεώρησαν πως θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος αλλά μάλλον κάτι τέτοιο δεν φάνηκε. Εμείς πιστεύουμε πως ο κ. Παγώνης μάλλον για να είναι και πάλι υποψήφιος Βουλευτής ετοιμάζεται.
Έχουμε όμως μια απορία. Αν πράγματι, όπως ακούστηκε, είχε 400 καλεσμένους, τότε αυτό «το τραπέζι» θα του κόστισε πάνω από 10.000 ευρώ.
Μήπως η εποχή δεν ήταν τόσο κατάλληλη για τόσα έξοδα;
Σε περίοδο κρίσης, δεν ακούγεται καλά το να ξοδεύει κανείς. Τώρα θα μου πείτε «για τα μάτια» της βουλευτικής έδρας χαλάλι.