01 Απριλίου 2009

«ΧΑΛΚΙΔΑ – ΟΡΑΜΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ»

Έτσι πρέπει
Αυτός είναι ο ρόλος της αντιπολίτευσης.
Έτσι πρέπει να λειτουργεί η αντιπολίτευση, κύριε Αναγνωστάκη.
Να κάνει προτάσεις. Να ανοίγει δρόμους και όχι να λέει όχι σε όλα.
Δεν έχει σημασία αν η συμπολίτευση θα λάβει υπ` όψιν της τις προτάσεις σας. Θα τις κρίνουν οι δημότες.
Το σχόλιό μας για το 1ο θέμα.
«Συμβολή του Δήμου στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης».
-Συμφωνούμε κι εμείς
αλλά θα περιμένουμε σύντομα συγκεκριμμένες προτάσεις από την παράταξη του κ. Αναγνωστάκη.
-Πώς θα ενισχυθούν οι ασθενέστεροι οικονομικά;
-Πώς θα τονωθεί η τοπική οικονομία;
-Πώς θα προβληθεί ο θεματικός τουρισμός;
-Κύριε Αναγνωστάκη, αν η παράταξη έχει συγκεκριμένες προτάσεις, θα πρέπει να τις καταθέσετε και να ενημερώσετε και τους δημότες.
Δεν θα χάσετε πολιτικά ή παραταξιακά αν υλοποιηθούν οι προτάσεις σας και αποδώσουν.