23 Απριλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΛΗΛΑΝΤΙΩΝ

Δημοτική Αστυνομία
Πέρασαν 2 χρόνια και δεν είδαμε τίποτα.
Τι έγινε τελικά εκείνη η απόφαση για την ίδρυση Δημοτικής Αστυνομίας;
Είναι πλέον πραγματικότητα,
έγραφαν και έλεγαν διάφοροι. Τώρα που πέρασαν δύο χρόνια, τι θα λέμε;
Ήτανε μια φορά κι έναν καιρό;
Τι έχει να πει η Δημοτική αρχή του Δήμου Ληλαντίων;
Μήπως διαπίστωσαν πως δεν θα χρησιμεύσει σε τίποτα η Δημοτική Αστυνομία;