apopsignomi
Ορθά κοφτά
08 Απριλίου 2009
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΚΑΒΑΛΗΣ
ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ,
ΑΦΟΥ ΑΠ' ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ,
Θ' ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΤΟ 2010!!
ΔΕΚΤΕΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ!!!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού