23 Απριλίου 2009

ΖΕΜΠΙΛΗΣ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ

Περίπατος Αναγνωστάκη


Αν αντίπαλοι στις Δημοτικές εκλογές του 2010 είναι ο κ. Ζεμπίλης και ο κ. Αναγνωστάκης, τότε ο κ. Αναγνωστάκης θα κερδίσει τις εκλογές.
Δεν έχουμε έμπνευση αλλά με αυτά που διαβάσαμε στη συνέντευξη του Δημάρχου κ. Ζεμπίλη, οδηγούμαστε σε αυτό το συμπέρασμα.
Δεν είναι δυνατόν ο Δήμαρχος να μιλάει για υλοποίηση του προεκλογικού του προγράμματος και μάλιστα περισσότερο από αυτά που είχαν υποσχεθεί!!!
Κύριε Δήμαρχε,
θα μας σπάσετε τα νεύρα;
Ξέρετε το πρόγραμμά σας;
Εμείς το διαβάσαμε εκατό φορές. Πού και τι είδατε εσείς να υλοποιείτε και μάλιστα πάνω από το 100%;
Τέτοια λέτε και μετά θυμώνετε όταν σας λέει ο κ. Αναγνωστάκης «άχρωμο, άοσμο και άγευστο».
«Τα 3 Α»
θα έλεγα εγώ.
Άντε γεια!!!