Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑ 0-0
«Τσίμπησε» βαθμό στην έδρα της πρωτοπόρου η Προποντίδα και συνεχίζει τον αγώνα για την παραμονή στην κατηγορία.
Η Α.Ε. Χαλκίδας παραμένει στη πρώτη θέση με 5 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Ταμυναικό.
Έμειναν 2 αγωνιστικές και θέλει 2 βαθμούς για να μην βρεθεί εκτός στόχου που είναι το πρωτάθλημα.
Στους δύο τελευταίους αγώνες η Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ θα παίξει με ΠΙΣΣΩΝΑ και ΛΗΛΑ εκτός έδρας. Δύσκολα και τα δύο παιχνίδια αφού ο Πισσώνας καίγεται για βαθμούς και ο Λήλας δεν είναι εύκολος αντίπαλος.
Η ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑ έχει 29 βαθμούς και είναι σε κίνδυνο.
ΑΛΑΤΣΑΤΑ – ΤΑΜΥΝΑΙΚΟΣ 0-2
Μαθηματικά μπορεί να έχει ελπίδες η ομάδα των Αλατσάτων αλλά μάλλον έχασε κάθε ελπίδα, εκτός κι αν οι άλλοι αυτοκτονήσουν.
Ο Ταμυναικός συνεχίζει και περιμένει. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Ο Ταμυναικός έχει 64 βαθμούς και τα Αλάτσατα 25 και μαζί με το Προκόπι βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις.
ΛΗΛΑΣ – ΚΥΜΗ 1-1
Αδιάφορο βαθμολογικά παιχνίδι το οποίο μοίρασε γκολ και βαθμούς στις δύο ομάδες.
Ο διαιτητής κ. Φίλης πάντως δεν μοίρασε δίκαια τις κόκκινες κάρτες αφού απέβαλλε ποδοσφαιριστή του Λήλα με 2η κίτρινη, ενώ χαρίστηκε σε ποδοσφαιριστή της Κύμης λίγο αργότερα ο οποίος τραβούσε τον αντίπαλο από τη φανέλα. Ο διαιτητής έδωσε το φάουλ αλλά έκλεισε τα μάτια στη κίτρινη κάρτα!!
Ο Λήλας έφτασε τους 36 βαθμούς και η Κύμη τους 56.
ΠΡΟΚΟΠΙ – ΑΥΛΩΝΑΡΙ 2-1
Τα κατάφερε το Προκόπι και πήρε τους 3 βαθμούς αλλά μάλλον δεν θα καταφέρει να παραμείνει στη κατηγορία.
Έφτασε τους 25 βαθμούς το Προκόπι και το Αυλωνάρι τους 42.
Το Προκόπι είναι στη τελευταία θέση και το Αυλωνάρι παρέμεινε στη 4η θέση αλλά την διεκδικεί πλέον και η Ερέτρια η οποία έφτασε στους 41.
ΠΑΟΚ – ΕΡΕΤΡΙΑ 1-2
Πολύτιμους βαθμούς έχασε ο ΠΑΟΚ στην έδρα του από την αδιάφορη βαθμολογικά Ερέτρια και πλέον άρχισε να μην αισθάνεται καλά.
Παρέμεινε στους 31 βαθμούς και βρίσκεται στην 12η θέση με μόνο 2 βαθμούς πάνω από τη Προποντίδα και τον Πισσώνα.
Δύσκολα τα πράγματα για τον ΠΑΟΚ, ο οποίος θα μπει σε περιπέτεια αν υποβιβαστούν 4 ομάδες, κάτι που δεν το εύχεται κανείς.
ΔΡΟΣΙΑ – Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ 1-2
Ανεβαίνει συνεχώς ο Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ βαθμολογικά αφού έφτασε στους 37 βαθμούς και βρίσκεται στην 6η θέση μαζί με τη Δροσιά.
Φυσικά κανένας κίνδυνος δεν υπάρχει για τις δύο ομάδες, αφού είναι πλέον μακριά από τη γραμμή του υποβιβασμού.
Η Δροσιά για μια ακόμη φορά δεν τα κατάφερε στην έδρα της, κάτι που το συνηθίζει.
Για την περίπτωση συγχώνευσης του Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ με την Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ έχουμε γράψει πολλές φορές. Κάποιοι θέλουν και το παλεύουν αλλά η μια πλευρά λέει «παραδώστε τα κλειδιά», ενώ η άλλη πλευρά «βάζει όρους»!!!
ΠΙΣΣΩΝΑΣ – ΑΡΤΑΚΗ 2-1
Ο Πισσώνας τα κατάφερε και τώρα θα τα δώσει όλα στον αγώνα με την Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ για να πιστεύει στη σωτηρία. Έχει 29 βαθμούς.
Ο Πισσώνας θέλει μόνο νίκη και τους 3 βαθμούς. Δύσκολη η αποστολή του αλλά ελπίζει.
Η Αρτάκη δεν έχει πρόβλημα. Έχει 35 βαθμούς και έχει εξασφαλίσει την παραμονή της εδώ και καιρό. Να θυμίσουμε πως η Αρτάκη ξεκίνησε με -6 βαθμούς.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΕΥΒΟΙΚΟΣ 3-4
Αγγλικό το σκορ αυτού του αγώνα.
Η ομάδα του Ευβοικού Αγ. Νικολάου πήρε το πολύτιμο 3ποντο και πλέον δεν θα έχει άγχος. Έφτασε στους 32 βαθμούς και έχει 3 βαθμούς διαφορά από Προποντίδα και Πισσώνα.
Ο Ολυμπιακός δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα αφού έχει 39 βαθμούς και θα πρέπει να γίνουν πολλά για να κινδυνεύσει.
Τα παιδιά του Γρηγόρη Μάλλιαρη πίστεψαν στη νίκη και απέδειξαν πως είναι καλοί ποδοσφαιριστές.