08 Απριλίου 2009

ΣΟΚ για το ΠΑΣΟΚ;

Δεν θα πάει καλά
στην Εύβοια!!!


Άρχισαν και το καταλαβαίνουν στο ΠΑΣΟΚ.
Κάτι αντιλήφθηκαν και τους έχουν «ζώσει τα φίδια».
Έχει αρχίσει να αλλάζει το κλίμα στην Εύβοια και τις όποιες απώλειες της Ν.Δ. δεν τις εισπράττει το ΠΑΣΟΚ.
Κάτι συμβαίνει και η Ν.Δ. θα ψηφιστεί και από ανθρώπους που στις τελευταίες εκλογές είχαν ψηφίσει ΠΑΣΟΚ.
Λέτε να πάθει τέτοιο ΣΟΚ το ΠΑΣΟΚ;
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε όλοι «θα πέσουν» πάνω στη Νομαρχιακή και στον κ. Αυλωνίτη. Θυμάστε τι έλεγαν για τον κ. Δεληβοριά;
Για φανταστείτε να συμβεί κάτι τέτοιο!!!
Αυτοί που το πιστεύουν, έχουν στοιχεία.
Παρακολουθούν κινήσεις και κάτι παραπάνω ξέρουν.
Να θυμόσαστε πως οι Εθνικές εκλογές σίγουρα θα γίνουν πριν τις Δημοτικές και τις Νομαρχιακές.