apopsignomi
Ορθά κοφτά
02 Απριλίου 2009
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Συνεδριάζουν
Συνεδριάζει το Νομαρχιακό Συμβούλιο Εύβοιας
τη
Δευτέρα 6 Απριλίου
στις
19.00.
Λίγα τα θέματα. Συνολικά 7 θέματα θα αρχίσουν να συζητούνται από τις 7 το απόγευμα.
Τυχερός αριθμός λοιπόν το 7.
Ας πάρουν λαχείο στο 7
λοιπόν οι Νομαρχιακοί Σύμβουλοι.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού