Δεν μπορούν να κατασκευάσουν τίποτα σε αυτόν τον χώρο, αν πρώτα δεν τον εξυγιάνουν όπως ορίζει ο Νόμος.
Αυτό δήλωσε ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σπύρος Παπαγεωργίου μιλώντας για το θέμα σε συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Ν. Λαμψάκου.
Συμπλήρωσε δε πως είναι πολλά τα χρήματα που θα πρέπει να διαθέσει ο όποιος επενδυτής και το πιο πιθανό είναι να μην κάνει την εξυγίανση του χώρου.
Κατέληξε λέγοντας πως το θέμα θα το παρακολουθούν.
