Σιγά που δεν θα έφτανε εδώ
Ο γνωστός Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος παντού βλέπει σκάνδαλα, μαζί με άλλους Βουλευτές κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή για το ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Αν δεν κάνω λάθος, τα έγγραφα που ζητάει να του δοθούν θα πρέπει να έχει φορτηγό για να τα μεταφέρει!!!
Κύριε Καχριμάκη, πολλά δεν ζητάτε;