apopsignomi
Ορθά κοφτά
24 Ιουνίου 2009
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑΚΗ.
ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
'Η ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;
ΚΥΡΙΕ ΦΩΤΑΚΗ,
ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΞΑΦΝΙΚΟ;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού