24 Ιουνίου 2009

ΛΗΛΑΣ

ΑΜΜΟΛΗΨΙΑ

Εμείς δεν λέμε όχι στην προστασία του Λήλα, αλλά πολύ όψιμο το ενδεαφέρον όλων μας.
Έχουν γίνει τέρατα και σημεία σ’ αυτό το ποτάμι και τώρα μας ενοχλεί η αμμοληψία που κάνει ο εργολάβος για να φτιάξει τον δρόμο!!!!
Ας σταματήσει το έργο για να ευχαριστηθούμε όλοι.
Γιατί έχει διαφορά το αν κάποιος παίρνει 20 φορτηγά άμμο με το να πάνε 20 ιδιώτες και να πάρουν από ένα φορτηγό.