04 Ιουνίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

ΝΕΡΟΤΣΟΥΛΗΘΡΕΣ

ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΝΕΡΟΤΣΟΥΛΗΘΡΕΣ.
ΑΥΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Η ΔΕΥΑΧ.
ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΪ 11.00
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ 20.00
ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΠΡΩΪ
ΘΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ,
ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΣΟΥΛΗΣΕΙ!!!