04 Ιουνίου 2009

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΛΙΜΑΝΙΟΥ
ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ
Το δικό του λιμάνι για σκάφη αναψυχής, απέκτησε ο Πλαταμώνας, στοχεύοντας την προσέγγιση ακόμη ενός μεγάλου τμήματος τουριστών. Τη μαρίνα, αλλά και το αλιευτικό λιμάνι, εγκαινίασε σήμερα ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Κώστας Μαρκόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι ήδη μελετάται η δημιουργία ενός συστήματος κεντρικής διαχείρισης όλων των μαρίνων της χώρας, ώστε να διευκολυνθούν όλοι οι επαγγελματίες και ιδιώτες του τουρισμού.
Στη μαρίνα του Πλαταμώνα μπορούν να αγκυροβολούν 96 σκάφη. Διαθέτει δε, όλες τις απαιτούμενες για την εξυπηρέτησή τους εγκαταστάσεις.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες της περιοχής, χρηματοδότησε, μέσω του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας, την κατασκευή του Τουριστικού Αγκυροβολίου και σήμερα το παραδίδουμε ολοκληρωμένο στους πολίτες», υπογράμμισε ο γ.γ. Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσιότρας, προσθέτοντας ότι η Περιφέρεια διέθεσε συνολικά 2.320.000 ευρώ στη νομαρχία Πιερίας, που ήταν ο φορέας υλοποίησης του έργου.
Σύμφωνα με το νομάρχη Πιερίας, Γιώργο Παπαστεργίου, το έργο αυτό μαζί με το αλιευτικό αγκυροβόλι, που βρίσκεται στο δεύτερο τμήμα του λιμανιού, θα αναβαθμίσει την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και θα ενισχύσει τους αλιείς.
Το συνολικό ύψος του έργου ανέρχεται σε 4 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Τσιότρα, για το αλιευτικό καταφύγιο, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης διέθεσε περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ.
Ο υπουργός τουριστικής Ανάπτυξης, μιλώντας για την ανάγκη να αποκτήσει η Ελλάδα αρτιότερες υποδομές, δεσμεύτηκε για την υλοποίηση δύο σημαντικών έργων στο νομό Πιερίας και την ευρύτερη περιοχή. «Πρόκειται για δύο στοιχήματα», είπε και αναφέρθηκε στην αναβάθμιση του κάμπινγκ του ΕΟΤ, στον Πλαταμώνα, και την τουριστική αξιοποίηση του Ολύμπου.
«Για το κάμπινγκ, δεσμεύομαι προσωπικά ότι είναι η τελευταία χρονιά, που λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο», υπογράμμισε, ζητώντας «να μη θεωρηθεί η δέσμευσή του, προεκλογική».
Σε ό,τι αφορά τον ορεινό όγκο του Ολύμπου, τον οποίο χαρακτήρισε «ασύλληπτη περιουσία, αλλά εν πολλοίς αναξιοποίητη»,
υπογράμμισε ότι μετά τις εκλογές θα γίνει σύσκεψη όλων των εμπλεκόμενων φορέων και ενδιαφερομένων, ώστε ως το τέλος του καλοκαιριού να έχει συμφωνηθεί ένα κοινό στρατηγικό σχέδιο δράσης.
Ένα ακόμη έργο για την περαιτέρω ανάπτυξη της Πιερίας, που ξεκινά πολύ σύντομα, είναι η κατασκευή ενός τεχνητού υφάλου. Όπως εξήγησε ο νομάρχης, Γιώργος Παπαστεργίου, «το έργο αυτό έχει ως στόχο των εμπλουτισμό του Θερμαϊκού με ψάρια». Σύμφωνα με προηγούμενα παραδείγματα, άλλωστε, είτε από την Ελλάδα, είτε από το εξωτερικό, με τη δημιουργία υφάλου παρατηρείται μέχρι και 1.000% αύξηση των ψαριών μέσα σε τρία χρόνια.