ΕΛΛΗΝΟΪΤΑΛΙΚΟ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
στην Ερέτρια
Με στόχο την υλοποίηση εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ανταλλαγών μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, που συντονίζει ο Ελληνοϊταλικός Σύνδεσμος, επισκέφθηκαν το Γυμνάσιο Ερέτριας μαθητές από το Γυμνάσιο Λαμπάζι Καλαβρίας.
Τους μαθητές που συνόδευε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Αλεξανδρής Ευάγγελος υποδέχθηκε η Δήμαρχος κ. Αλημπατέ Αμφιτρίτη, η οποία αφού καλωσόρισε και πρόσφερε δώρα φιλοξενίας στους συνοδούς καθηγητές και στο πρόεδρο, ανήγγειλε τη στήριξη του Δήμου σε επικείμενη επίσκεψη του Γυμνασίου Ερέτριας στην Ιταλία. 
Μετά τις προσφωνήσεις των Δ/ντών και την υποδοχή από το Δ/ντή του Γυμνασίου κ. Μανωλόπουλο, οι μαθητές παρουσίασαν τα σχολεία και το τόπο τους και αναφέρθηκαν στα κοινά πολιτισμικά και ιστορικά στοιχεία που δένουν την Εύβοια με τη Μεγάλη Ελλάδα από την αρχαιότητα έως το Βυζάντιο, την Αναγέννηση, καθώς και την επικαιρότητα και αναγκαιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ακολούθησε γλέντι με παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς όπου οι μαθητές έζησαν αξέχαστες στιγμές αδελφοσύνης και συγκίνησης.
Η μέθη αιώνων πολιτιστικής συνάφειας πήγασε αυθόρμητα στα βλέμματα όλων με το ίδιο διονυσιακό χαμόγελο……..
Όπως δήλωσε η Δήμαρχος κ. Αλημπατέ Αμφιτρίτη, ως εκπαιδευτικός ανέλαβε τη πρωτοβουλία πραγματοποίησης αυτής της συνάντησης και θα βοηθήσει όπως μπορεί όλα τα σχολεία του Δήμου Ερέτριας να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.
Ακολούθησε γλέντι με παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς όπου οι μαθητές έζησαν αξέχαστες στιγμές αδελφοσύνης και συγκίνησης.
Η μέθη αιώνων πολιτιστικής συνάφειας πήγασε αυθόρμητα στα βλέμματα όλων με το ίδιο διονυσιακό χαμόγελο……..
Όπως δήλωσε η Δήμαρχος κ. Αλημπατέ Αμφιτρίτη, ως εκπαιδευτικός ανέλαβε τη πρωτοβουλία πραγματοποίησης αυτής της συνάντησης και θα βοηθήσει όπως μπορεί όλα τα σχολεία του Δήμου Ερέτριας να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.
Η Δήμαρχος
Αμφιτρίτη Αλημπατέ
Αμφιτρίτη Αλημπατέ