«Ο καθένας
μόνος του»
Χωρίς πολλά λόγια, αποφάσισαν πως δεν μπορούν να ενώσουν τις δυνάμεις τους κι έτσι οι δύο ομάδες συνεχίζουν , η μία στην Α1 κατηγορία της Εύβοιας και η άλλη στη Δ’ Εθνική κατηγορία.
Δεν ήταν δυνατόν η Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ ν’ αλλάξει όνομα και πάλι κι έτσι δεν συμφώνησαν οι διοικούντες του Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ να διαλύσουν τον σύλλογο και να περιμένουν.
Αυτά όμως ήταν γνωστά.
Γιατί άραγε άρχισε αυτός ο διάλογος και πάλι, αφού τα δεδομένα δεν είχαν αλλάξει.
Τέλος πάντων.
ΑΟΧ και ΑΕΧ συνεχίζουν ο καθένας μόνος του.