15 Ιουλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ

Η ΑΠΟΓΡΑΦΗ

Τα παράπονα που ακούμε από την εκάστοτε Δημοτική Αρχή είναι πάντα τα ίδια, για την Ερέτρια.
Πάντα λένε πως με την απογραφή ο πληθυσμός είναι κάτω από 6.000 κατοίκους, ενώ στην ουσία φθάνει τους 20.000 κατοίκους, αφού έχει πάνω από 8.000 παροχές νερού.
Να συμφωνήσουμε εμείς, αλλά αυτό θα έπρεπε οι Δημοτικοί Άρχοντες να το ξεπεράσουν.
Θα έπρεπε να πείσουν τον κόσμο να απογραφεί στην Ερέτρια.
Ας φροντίσουν να το πετύχουν τώρα που θα έχουμε και πάλι απογραφή (2011).