apopsignomi
Ορθά κοφτά
01 Ιουλίου 2009
Με φόρα...
Πήρε φόρα ή μου φαίνεται ο κ. Αναγνωστάκης;
Από τη μια καταγγελίες και προτάσεις, από την άλλη εργοτάξιο, λένε, θα γίνει η Χαλκίδα!!!
Για να δούμε τι θα δούμε μέχρι τις εκλογές.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού