apopsignomi
Ορθά κοφτά
06 Οκτωβρίου 2009
Γιώργος Παπαγεωργίου
«Δεν θα είναι ήσυχο παιδί»
Δεν ανήκει στους ανθρώπους που δεν τα λένε ή δεν τα κάνουν.
Άποψή μου είναι καλύτερα να τα πει παρά να τα κάνει αυτά που σίγουρα έχει στο μυαλό του.
Δεν «μπήκε» στη βουλή αλλά είμαι σίγουρος πως
θα πάρει την εκδίκησή του.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού