apopsignomi
Ορθά κοφτά
21 Οκτωβρίου 2009
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ
ΚΥΡΙΑ ΑΛΗΜΠΑΝΤΕ,
Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ 2
ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ Ή ΟΧΙ;
ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ;
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ κ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού