apopsignomi
Ορθά κοφτά
06 Οκτωβρίου 2009
ΚΚΕ
ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΚΕ
ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ
ΓΙΑ ΤΟΝ "ΣΤΑΥΡΟ" ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ,
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ.
ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΟ
Η κ. ΝΤΟΥΡΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού