apopsignomi
Ορθά κοφτά
08 Νοεμβρίου 2009
ΠΕΛΟΨ ΚΙΑΤΟΥ - ΗΡΑΚΛΗΣ Ψ.
*Δεν έχουμε άνοιγμα του σκορ στο Κιάτο μέχρι στιγμής και ανησυχώ.
ΗΡΑΚΛΑΡΑ, κράτα γερά ή βάλε γκολ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού