apopsignomi
Ορθά κοφτά
08 Νοεμβρίου 2009
Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ - ΛΗΛΑΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ
ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΣΕ
ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ,
ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΘΕΙ
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού