apopsignomi
Ορθά κοφτά
18 Νοεμβρίου 2009
ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ - ΘΗΒΑ
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ.
ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΘΗΒΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ!!!!
ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΗΣΟΥΝ
ΓΙΓΑΝΤΟΟΘΟΝΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ,
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ
ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!
!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού