apopsignomi
Ορθά κοφτά
08 Νοεμβρίου 2009
ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ
Η ΙΣΟΠΑΛΙΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΙΑΤΟ.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ,
ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ
ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού