apopsignomi
Ορθά κοφτά
01 Δεκεμβρίου 2009
ΠΑΝΟ
ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ,
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ.
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ....!!!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού