apopsignomi
Ορθά κοφτά
03 Ιανουαρίου 2010
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΚΙΕΣ.
ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΕΓΙΝΕ
ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ
ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ
ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ
ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ
ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού