apopsignomi
Ορθά κοφτά
03 Φεβρουαρίου 2010
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ
ΜΙΚΤΗ ΕΥΒΟΙΑΣ - ΜΙΚΤΗ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
2-2
Βροχή τα γκολ και σε αυτόν τον αγώνα. Δεν προλάβαμε να χαρούμε το 2-1, μέσα σε 3΄ήρθε η ισοφάριση.
Γκολ και θέαμα τελικά,ευτυχώς, και με τους Νέους. Τυχεροί όσοι αψήφισαν το κρύο και βρίσκονται στο Ενωσιακό.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού