ΛΗΣΤΕΙΕΣ & ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
Δυστυχώς, δεν πάνε καθόλου καλά τα πράγματα στην Εύβοια.
«Θερίζουν» τα ναρκωτικά και «αλωνίζουν» οι διαρρήκτες και οι
ληστές. Δεν έχουν πλέον ούτε ώρες ούτε μέρες. «Χτυπούν» και μέρα μεσημέρι.
Κύριοι, το κακό έχει παραγίνει. Μόνο μια καλή συνεργασία της
Αστυνομίας με την Τοπική Αυτοδιοίκηση θα μπορούσε να δώσει λύσεις.
Ας μη ρίχνουμε όλοι τις ευθύνες στην αστυνομία. Φταίμε όλοι.