Όχι χημικά
Ψάχνουν τρόπους
ώστε να μην «ρίχνει» χημικά η αστυνομία εναντίον των διαδηλωτών.
Προτείνουμε να ρίχνει
ντομάτες, πατάτες, κρεμμύδια, αγγούρια, φακές, φασόλια, μήλα, αχλάδια κλπ.
Έτσι και τις
διαδηλώσεις θα διαλύουν αφού όλοι θα.........
τρέχουν να μαζέψουν «τα βόλια» και θα
ενισχύσουν και τους αγρότες οι οποίοι θα ξεπουλάνε εύκολα.
Θα διαμαρτυρηθεί το
ΠΑΜΕ αφού αυτό θα θεωρηθεί προβοκάτσια αλλά κάτι έπρεπε να γράψουμε κι
εμείς.