apopsignomi
Ορθά κοφτά
11 Απριλίου 2010
ΠΡΟΣ ΑΥΛΩΝΑΡΙ
ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΣΙΝΗ
ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,
Α
ΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΑΥΤΟΝ ,
ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ
ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού