apopsignomi
Ορθά κοφτά
18 Απριλίου 2010
Δ' ΕΘΝΙΚΗ
ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΗ
ΚΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΛΟΥΚΙΣΙΑ
ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΟΥΝ.
ΤΟ ΚΙΑΤΟ ΠΕΤΥΧΕ ΓΚΟΛ
ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ 1 - 0 .
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού