apopsignomi
Ορθά κοφτά
30 Μαΐου 2010
ΤΜΗΜΑΤΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΣΕ,
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ .......
ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΔΟΜΕΣ
ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΣΕ ΟΛΑ.
ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΘΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ,
ΑΠΟ ΠΡΟΣΤΙΜΑ κλπ..
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ;
ΑΣ ΔΟΘΟΥΝ Σ' ΑΥΤΕΣ
ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ
ΣΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού