apopsignomi
Ορθά κοφτά
09 Οκτωβρίου 2011
ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ;;;;
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ Η ΚΥΡΙΑ ΡΕΤΣΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;
ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ......
ΓΥΜΝΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝΕ ΠΩΣ "ΣΦΥΡΙΖΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ"!!!
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ;;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού