Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Η Δημοτική Αρχή συμπαραστάτης
των μαθητικών στόχων και οραμάτων

 Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, ο Δήμαρχος Χαλκιδέων, Θανάσης Ζεμπίλης παρέστη στην καθιερωμένη τελετή αγιασμού στο 3ο Δημοτικό Σχολείο, στο 4ο Δημοτικό Σχολείο και στο Ειδικό ΕΠΑΛ (όπου συνοδευόταν από τον Πρόεδρο της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, Βασίλη Γουρνή).
Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο, ο Δήμαρχος ενημέρωσε ....
για το σχεδιασμό διάσωσης, αποκατάστασης και ανάδειξης του διατηρητέου νεοκλασσικού στην πρόσοψη του σχολικού συγκροτήματος, μέσω της ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ, κατά τρόπο που και θα το συμπεριλαμβάνει στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα ομορφαίνει ένα νευραλγικό σημείο του παραλιακού μετώπου της πόλης.
Ενώ, από το 4ο Δημοτικό Σχολείο, ανακοίνωσε τη μετεγκατάσταση του Ειδικού Σχολείου στο νεόδμητο κτήριο επί της Μπαλαλαίων & Ψαρρών, μετά από την επί χρόνια φιλοξενίας του στο κτήριο της Νεοφύτου, στο οποίο πλέον απελευθερώνονται χώροι.
Ο Δήμαρχος, ευχήθηκε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, υγεία και δύναμη, ώστε το νέο διδακτικό έτος  να αποτελέσει αφετηρία γόνιμης και παραγωγικής εκπαιδευτικής δραστηριότητας, υπενθυμίζοντας πως «τα αγαθά κόποις κτώνται».
Με την κοινωνία να δοκιμάζεται, μπρος σε μια σχολική χρονιά που περιγράφεται πλήρης αντιξοοτήτων, η Δημοτική Αρχή, έχει φροντίσει, με χρηστή διαχείριση και αποδίδοντας στα σχολεία το σύνολο των πιστώσεων (από τις όλο και μειούμενες κρατικές επιχορηγήσεις) που τους αναλογεί, να διασφαλίσει την απρόσκοπτη έναρξη της σχολικής χρονιάς και βάσιμα να υπολογίζει ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία και στην κάλυψη των αναγκών μέχρι και τη λήξη της.
Η Δημοτική Αρχή, με δεδομένη την ευαισθησία που τη διακρίνει σε θέματα παιδείας, καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, να ενδυναμώσουν περαιτέρω την κατακτημένη συνεργασία τους, ώστε η εκπαιδευτική κοινότητα να μπορέσει να ανταπεξέλθει και σ’ αυτήν την πρόκληση, να διατηρήσει τα σχολεία ως θεμέλια προόδου και δημιουργίας, ως χώρους διαμόρφωσης μιας νέας γενιάς που θα αντιμετωπίσει με επιτυχία τις μεγάλες και σύνθετες προκλήσεις της εποχής.