apopsignomi
Ορθά κοφτά
16 Οκτωβρίου 2013
Ελεύθεροι οι 13 εργαζόμενοι
Ελεύθεροι αφέθηκαν οι 13 εργαζόμενοι που συνελήφθησαν το πρωί από την αστυνομία μέσα στο κτίριο της Αντιπεριφέρειας που τελούσε υπό κατάληψη εδώ και καιρό.
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα πορεία των εργαζομένων προς το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού