apopsignomi
Ορθά κοφτά
13 Ιανουαρίου 2014
Πρόσεχεεεεε!!!
Αγαπητέ μου, όταν έφυγες από την ομάδα, άφησες πίσω σου πολλά χρέη και ακόμη σε περιμένουν να βάλεις το χέρι στην τσέπη.
Λοιπόν την επόμενη βδομάδα θ΄ ανέβω στο .....
βορρά για ένα ρεπορταζ σχετικά με την ΣΧΟΛΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ.
Θα πιούμε καφεδάκι;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού